Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye betaler dere? svart eller hvit?

om dere ikke bruker men skulle brukt hvor mye ville dere betalt? svart eller hvit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel vanlig med 150-250 kroner dagen, avhengig hvor du bor

Skrevet

150 kr dagen da. Så har man fast plass. 20 bruksdager i mnd. Dvs 3000 kr. Og foreldrene går i 0??

Kontantstøtten er på 3000 og den får man selvom man har barnet hos dagmamma.

Skrevet

Jeg synes det er lite med 150 kroner, og hadde aldri passet noen for bare 150 kr dagen

Skrevet

i bergen ligger dagmamma på 4500 pr mnd...noen tar 4000....hørte om en som passet 10 barn....svart....bra lønning....men tviler på at det er lov å passe 10barn når en er en preson.

Skrevet

Vi betaler 4000 kr mnd, svart.

Skrevet

Hm i familiebarnehage har man en grense på 5 barn pr voksen. 4 hvis alle er under 3 år. Dette er en fin regel. På SFO har man fort 10-20 alene, aldri mer enn ca 10 alene på tur, men dette er og større barn.

10 barn alene som svart dagmamma gir god lønning ja. Kanskje ikke så bra for barna? Ville nok ikke puttet barnet mitt der om ikke dama hadde en knakende god utdannelse og viste stort overskudd med så mange barn tilstedet.

4000 svart synes jeg er helt ok. Vet ikke om jeg ville vært svart dagmamma men...

Skrevet

dytte. Vil ha flere svar jeg

Skrevet

Jeg vurderer å begynne som dagmamma.. Men synes dere det er et "must" at man har barn selv?

Eller spiller det egentlig ingen rolle så lenge man er flink med barn?

Prøver jo å få da, men ikke lyktes enda..

Skrevet

Vel, jeg verdsetter jo utdanning i forhold til barn da. Og ville definitivt IKKE vært bekymret for å gi mitt barn til noen som ikke hadde barn selv, snarere tvert i mot. Jeg ville vært mer redd for "forskjellsbehandling" hvis det var i dagmammaens og hennes barns hjem.. Litt sånn mitt barn er der på deres premisser, og ikke alle reglene gjelder for alle. Det er mange slike dagmammaer. Det er lite gunstig.

Men som sagt. Jeg verdsetter utdanning med barn, og ville lagt vekt på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...