Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hei Tenkte vi skulle ta os en tidelig sommerferie. Vi har en gutt på 2,5 år og venter nr to. Nogen der har nogle gode ider til en sydentur. Der en 2 åring kan ha en fin uke? Gjerne med direkte avgang fra Ålesund...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Vi har tenkt akk det samme.. Passe på før baby,n kommer, blir værre og dra da;) Ha ei på 3,5 som vi skal ha med. Bestilt tur til tenerife, på sunwing resort. Virker så fint for barn! Egne barne bufeer, oppvarma bassenger, barneshow på kvelden, leke rom, leke plass++ Og så bestilte vi barnepakke, så barneseng + trille står klart i leiligheten når vi kommer dit. Eneste 5,5 t fly tur, men det får enn ta som det kommer;)
playground princess Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Tror Apollo har direkte fra Ålesund... sjekk apollo.no =)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jeg vil anbefale Kreta jeg.. Fantastisk plass å være i mai! Sist vi var der bodde vi på Blue Star Caldera Bay SSSS, ligger i Platanias på Kreta. Kort vei fra flyplassen, noe som er greit med en liten en på fanget. Sønnen vår var 5 mnd når vi var der, og han storkoste seg. Flott og stort leilighetskompleks, med to basseng, to barnebasseng. Var helt herlig! Sjekk ut Startour.no, kan jo være heldig å finne noen tilbud også så tidlig som i mai.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hei Du som har bestilt ti tenerif. Hvem reiser I med?
Krusemynthe Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Det er Ving som har Sunwing resort. Jeg har vært på samtlige - og anbefaler egentlig alle hotellene. Ungene er Utrolig godt ivaretatt, både i matveien og med bassenger/aktiviteter. Har akkurat bestilt ny tur, så 5. april reiser vi (med 4 unger og ett til i magen) til Sunwing Arguiniguin, Gran Canaria. GLeder Meg!! Men...det er en flytur på 5 og en halv time dit, så hvis du skal reise etter at "sommerrutene" har begynt, sparer dere 2-3 timers flytur hvis dere velger middelhavet. Rhodos, Mallorca, Kypros (også en favoritt)...m.fl.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Drar med Ving, er de som ha sunwing resort hotellene.
leamam Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Det hørtes jo deilig ut å ta en ferie før babyen kommer til varmere strøk! VI hadde tenkt til ldet i månedskifte april mai vi også. Men så er jeg så redd for å ha blitt så stor og ikke takle varmen pluss det å sitte i fly i noen timer. Forrige graviditet hadde jeg så mye vann i kroppen, og det er jo ikke deilig i varmen og på fly. Tenkte vi skulle ta en tur til høsten i november når babyen er noen mnd gammel. Hvis alt er greit da! Hvor mange uker vil dere være når dere reiser?
labbis Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er 26 uker/inne i min 27 uke når vi drar til Tenerife... Grue meg litt til fly tur + å være forsiktig med mat.. Men går vel bra:-)
Krusemynthe Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Tror jeg kommer til å være 27/28 uker på vei i ferien. Er egentlig veldig lite bekymret for mat der nede. De skandinaviske hotellene har skandinavisk standard på hygiene - så det blir som å gå ut her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå