Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har hatt problem med denne vogna. Jeg hadde vogna i 3 uker og måtte levere inn understellet pga rust i skruene. Så etter 8 lange uker fikk jeg nytt. Men har nå hatt det i 2 uker, og må ned med det igjen pga rust i skruene. Har det stående i carport og er lite ute i regn. Skulle ikke være mulig. På Reflex sier det at det kun er jeg som har komt tilbake med denne feilen. Men man vet aldri... Derfor lurer jeg på om dette har skjedd med andre!!???
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 ikke her heller, men mitt stativ knirker som et H*****, er det reklamasjon??
pippis mamma Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Går å lurer på å kjøpe denne vogna, hvilket understell har dere, teleskop eller kompakt?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Vet ikke, men min og knirker.. Irriterenes... ikke helt fornøyd kan du si..
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 jeg har også den vognen, med teleskop understellet- fytti som det knirker!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har compakt og det knirker ikke, er kjempeførnøyd=D Ruster ikke heller og er go og trille...og tar liten plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå