Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har slitt med parafinovnen vår og mannen har renset opp og ned i mente. Den bare sluttet å brenne og når den brant så brant det dårlig. I går mente han at vi skulle bytte veke igjen, men siden han ukependler så skulle vi vente til han kommer hjem og fyre med ved istedet. Men jeg er da ikke dummere enn at jeg har vært å kjøpt veke, renset ovnen og satt hele møkka sammen og nå brenner den fineste blå flamme og ovnen er god og varm igjen! Hmf, kan vel dette like bra som mannen jeg vel! Svart på hendene, men hva gjør det vel når varmen brer seg ut i huset igjen? Stolt nå? Jepp!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 hehe..hender disse mannfolka undervurderer oss..men det er vel likt andre veien ogs tror jeg :-D
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Helt klart! Han har mange skjulte talenter som viser seg etterhvert :-)
Herkules Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Vel min mann blir lagt ut på finn nå så jeg ser ikke hva jeg skal med ham...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Uff, da. Det hørtes ikke bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå