Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 hei. planlegger altså å bli gravid. men så har jeg hørt at man ikke skal ha bedøvelse hos tannlegen når man er gravid eller mistenker at man er det. er en liten sjangs for at jeg er gravid(håper jeg)og jeg har kjempedårlige tenner og tannlegeskrekk deluxe:( lurte på om noen av dere visste noe om dette?? det skal visst være farlig..
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Veit hvertfall at ein skal unngå bedøvelse og røntgen so langt det er mulig..
madisen Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Si fra til tannlegen, de har visstnok forskjellige typer bedøvelse og vil hensynta en eventuell graviditet.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 jeg har samme problem... det finnes ingenting i verden jeg hater mer enn tannlegen. Jeg har rett og slett bestilt time får å fikse alle tennene i narkose nå snart. Har gitt beskjed om at vi prøver å bli gravid og har derfor fått timen noen dager etter IKM så jeg har muligheten til å skjekke. Jeg får narkose, våkner opp med alle tennene fiksa og da trenger jeg ikke gå eller være redd får å få tannverk ol når jeg blir gravid.... lykke til!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 takk for svar. er nemlig 3 uker over tida men testa negativt sist gang så er ikke sikekrt at jeg er gravid da. men en gang i tiden blir vel også jeg det:) er hyppig innom tannlegen jeg så bare lurte..har to tannlegetimer neste mnd. ville få fixa alt før eventuell graviditet;) kjipt å ha tannverk hvis man ikke får gjort noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå