Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hei. Vet at dette har vært spurt om før men jeg finner ikke det gamle innlegget... Er det noen som vet om noe en mor og baby kan være med på av aktiviteter i området Lade i Trheim? Har ikke bil så kommer oss ikke så langt, og buss koster jo 30,-(!) EN vei :-O Snuppa er 7 mnd og jeg merker at hun setter stor pris på å omgås andre barn, men vi kjenner ingen på hennes alder. Er med på babysvømming, men det er jo på kveldene...tenker på noe som skjer på dagtid når hun er litt mer opplagt og våken;-) Hvilken aldersgruppe er det som benytter seg av åpen barnehage? Er hun for liten til det? Ikke så gøy dersom alle de andre barna er året...
Søtnosmamma Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Vi går i åpen barnehage. Der jeg går er det tilbud om babysang og det er dermed mange babyer der. Jeg har vært i en annen åpen barnehage hvor det ikke var babysang og, men der var det mest større barn. Jeg bor langt inna Lade, så jeg aner ikke hvordan det er der, da.
linka1 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Vet ikke hvordan det er i Trondheim. Men her hvor jeg bor har åpen barnehage en dag i uken som er for babyer opp til 1 år. Ser at det er Stabburet barnehage som har åpen barnehage på Lade, så du kunne jo ringt dit og hørt... Mulig det også arrangeres babysang enten gjennom Frelsesarmèen eller en kirke i nærheten der du bor. Vi går hos Frelsesarmèen her hvor vi bor, og det er lagt opp slik at man ikke føler seg "påtvunget" kristendomslære eller slikt. Passer for alle, så da vil jeg tro det også fins hos dere, men kanskje ikke i nærheten av Lade... Men ofte er det jo mange som går på disse gruppene, og det kan jo være at det går an å få samkjøre med noen andre mødre... Hvis du får det til, er babysang i allefall et kjempeflott tilbud. Koster penger hos Frelsesarmèen da, men mer eller mindre en symbolsk sum (i og med at vi også får mat der), og babyene stortrives (selv om det nok er mest for foreldrene når de er helt små). Hos oss har det vært babyer ned i 1 mnds alder både på babysang og åpen barnehage .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå