Gå til innhold

Hahaha......den som hadde vært 10 år....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen på snart 10 år OG bestevenninnen har fått seg kjæreste, samme gutten, kjekkeste gutten i klasse iflg dem. Hahahaha....hadde livet kunne fortsatt å være så fantastisk ukomplisert! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi.Så søte de er da. Jeg husker fra jeg gikk på barneskolen jeg og ei til sloss om en gutt i klassa vår. I det senere år har han stått frem som homofil.

Skrevet

Hihihihihihihihihihi:o)))

Ja, drømme drømme tilbake til den tiden hvor min største bekymring var om jeg skulle velge ola eller cord bukse:-P

hihi, søte da:)

Skrevet

Hehe, så søte.

- jeg og min venninne hadde faktisk også det da vi var 10. Han "spurte" meg, men jeg satte som betingelse at han også skulle bli kjæreste med venninnen min, og det gikk han med på.

Vet kjæresten til venninnen din at han har to kjærester da? Det hender jo at sånt går litt i ball i den alderen ;-)

Skrevet

Guttongen på 5 har hatt kjæreste i 2 år han! Samme jenta hele tiden. De er bestevenner, men kaller seg kjærester og må susse på hverandre når de treffes i bhg om morgnen! Søte da! Går hånd i hånd ute og er sammen hele tiden inne

Skrevet

Så søtt!! Jada, bestevenninnen vet det, de fortalte meg det begge to nå nettopp, fikk se bilde av søtingen også. Kjekk gutt! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...