Mille** Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jentungen på snart 10 år OG bestevenninnen har fått seg kjæreste, samme gutten, kjekkeste gutten i klasse iflg dem. Hahahaha....hadde livet kunne fortsatt å være så fantastisk ukomplisert! ;o)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 hihi.Så søte de er da. Jeg husker fra jeg gikk på barneskolen jeg og ei til sloss om en gutt i klassa vår. I det senere år har han stått frem som homofil.
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Hihihihihihihihihihi:o))) Ja, drømme drømme tilbake til den tiden hvor min største bekymring var om jeg skulle velge ola eller cord bukse:-P hihi, søte da:)
La Perla Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Hehe, så søte. - jeg og min venninne hadde faktisk også det da vi var 10. Han "spurte" meg, men jeg satte som betingelse at han også skulle bli kjæreste med venninnen min, og det gikk han med på. Vet kjæresten til venninnen din at han har to kjærester da? Det hender jo at sånt går litt i ball i den alderen ;-)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Guttongen på 5 har hatt kjæreste i 2 år han! Samme jenta hele tiden. De er bestevenner, men kaller seg kjærester og må susse på hverandre når de treffes i bhg om morgnen! Søte da! Går hånd i hånd ute og er sammen hele tiden inne
Mille** Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2008 Så søtt!! Jada, bestevenninnen vet det, de fortalte meg det begge to nå nettopp, fikk se bilde av søtingen også. Kjekk gutt! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå