Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Syns den er bedre enn Greys Anatomy jeg Meredith irriterer meg sånn.... Har sett 9 episoder av sesong 1 av Private Practice nå, og er helt hektet Noen som vet når det kommer flere episoder til nedlasting.....? Spennende!!!! Og når kommer det ny episode av Grey i USA....?
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jaaa, og jeg gråter hver gang!!!!! Så episode 6 i går (tror jeg) der hvor de fant den babyen som var død ååååå, TÅRER!!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Driver å laster ned nå etter endelig å ha fått til thepiratbay og bit Torrent. Har sett de 2 første episodene og syntes den var bra men sliter med å se de neste episodene. Får bare opp feilmeldinger :-( Prøver en ny fil nå så satser på at jeg får sett episode 3 snart!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jeg gråt også! Gråter alltid jeg da Pløyde meg gjeonnom episode 3-9 i går Nå finner jeg ikke flere! Håper Pete kjemper for Addison <3 Han Sam er jaggu litt av en gobit han også du
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Sam er HOT! Fikk flashbacks til den gang sambo var godt trent, når de hadde seg på bordet på jobb! haha
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Vet dere om det kommer på norsk tv? Er ikke noe på å laste ned jeg..
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Jeg kan heller ikke dette med å laste ned, men bruker bare btjunkie.org, og det er så lett Til og med JEG klarer det Har ikke hørt noe om at norsk tv har tenkt å sende det.... Serien er så utrolig bra!!!!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Det var skikkelig sexy Håper de finner sammen igjen Jeg MÅ ha flere episoder NÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Da skal jeg prøve det nå :-) Takk for tipset!
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Ble nesten litt småvarm der jeg satt! MEN, er det flere episoder enda da?? er ikke pga streiken da?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Har vært inne på tv.com og lest litt, men blir ikke klokere.... Kanskje streiken ja... Der sa du noe.... Ååååå *furtetryne*
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 ifølge sambo så er det ingen episoder som er klare for nedlastning enda, og han vet heller ikke NÅR de kommer (og sånt vet han alltid, han er like mye på "sånne" forum, som jeg er her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå