Gå til innhold

Flere som ser på Private Practice med Addison.....???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns den er bedre enn Greys Anatomy jeg :) Meredith irriterer meg sånn.... Har sett 9 episoder av sesong 1 av Private Practice nå, og er helt hektet ;)

 

Noen som vet når det kommer flere episoder til nedlasting.....? Spennende!!!!

 

Og når kommer det ny episode av Grey i USA....?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jaaa, og jeg gråter hver gang!!!!! Så episode 6 i går (tror jeg) der hvor de fant den babyen som var død :( ååååå, TÅRER!!

Skrevet

Driver å laster ned nå etter endelig å ha fått til thepiratbay og bit Torrent. Har sett de 2 første episodene og syntes den var bra men sliter med å se de neste episodene. Får bare opp feilmeldinger :-( Prøver en ny fil nå så satser på at jeg får sett episode 3 snart!

 

 

Skrevet

Jeg gråt også! Gråter alltid jeg da ;)

Pløyde meg gjeonnom episode 3-9 i går ;) Nå finner jeg ikke flere! :(

Håper Pete kjemper for Addison <3

 

Han Sam er jaggu litt av en gobit han også du ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sam er HOT! Fikk flashbacks til den gang sambo var godt trent, når de hadde seg på bordet på jobb! haha

Skrevet

Vet dere om det kommer på norsk tv? Er ikke noe på å laste ned jeg..

Skrevet

Jeg kan heller ikke dette med å laste ned, men bruker bare btjunkie.org, og det er så lett :) Til og med JEG klarer det ;)

Har ikke hørt noe om at norsk tv har tenkt å sende det.... :(

Serien er så utrolig bra!!!!

Skrevet

Det var skikkelig sexy ;) Håper de finner sammen igjen :) Jeg MÅ ha flere episoder NÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!

Skrevet

Da skal jeg prøve det nå :-)

 

Takk for tipset!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ble nesten litt småvarm der jeg satt!

 

 

MEN, er det flere episoder enda da?? er ikke pga streiken da?

Skrevet

Har vært inne på tv.com og lest litt, men blir ikke klokere.... Kanskje streiken ja... Der sa du noe.... Ååååå :(

*furtetryne*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ifølge sambo så er det ingen episoder som er klare for nedlastning enda, og han vet heller ikke NÅR de kommer (og sånt vet han alltid, han er like mye på "sånne" forum, som jeg er her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...