Gå til innhold

jentesex med samoern som tilskuer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboern og jeg drømmer villt om trekant med ei jente, og har deilige fantasier om dette. hadde vært så utolig deilig å slikke fitta og suge deilige brystntil en anne jente, mens typen ser på, men vet ikke om jeg tør....-burde man sjekke opp noen på byen, eller ta noen man kjenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at om man gjør det med noen man kjenner, så kan det bli litt kleint i ettertid. Samboeren min og jeg har kjempe lyst på trekant, men jeg nekter å ha med en av mine venninner. Kan oppstå sjalusi og andre ting.

Men det er jo en masse av nettsider man kan treffe likesinnede, ellers så er det jo å finne noen på byen, sette ut annonse osv.. Har inntrykk av at dette er noe mange kunne tenke seg.

Skrevet

HAAAAAALLLLLLLOOOOOOO!!!!!!!!

Dette synes jeg erlig talt ikke har noe å gjøre på en sånn side!

Sånne ting kan du skrive på andre sider. Akkurat sånne ting er det vel ikke mange som gjør når de er gravide!

Synes erlig talt at dette er horibelt! Gå på en sjekke side eller der det er bytting av sexfantasier.

Skrevet

pkt 1: Det heter ærlig, ikke erlig.

pkt 2: Det heter horribelt, ikke horibelt.

pkt 3: Det heter sjekkeside, ikke sjekke side.

Forøvrig kan du ta med deg trangsynet ditt og dra over deg noe gammelt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Høres ut som dere ikke klare tilfredstille hverandre jo..

Hvorfor i all verden skal du hax med en annen jente?

Og samboern din sitte å se på at du er "utro" ..

Høres helt på trynet ut spørr du meg..

Vil du at mannen din skal ta på en annen jente? Tenk om du kommer til og bli sjalu!? Nei.. Ser særiøst ikke poenget ditt jeg as!

Skrevet

unnskyll meg, men er du norsklærer?! det er jo du som er trangsynt når du må hakke på noens skrivemåte!!!!! la vær! trodde da at alle kunne kommentere så å si fritt! ikke sånn som du!

Skrevet

Jeg synes ikke noen har rett til å dømme andres fantasier her, om dere har så mye imot dette og synes det er ekkelt og uten poeng, så kan dere spare dere! Det er ikke det hun lurer på!

Vi er alle forskjellige og takk for det!

Skrevet

Til en tråd som begynte ok, men som har sklidd ut...

Det er ingenting i veien med å fantasere om trekant, gruppesex eller hva det nå enn måtte være. Og det er en kjent sak at gravide kvinner ofte fantaserer om ting de ellers ikke engang ville tenkt på. Hvis den som leser innlegget føler seg støtt og aldri i verden kunne tenkt seg å prøvd noe sånt, så må de få lov til å føle det sånn. Men man må også kunne få lov til å ha alle slags fantasier, selv om andre er aldri så uenig i dem. Har selv ofte fantasert om trekant, jentesex, gruppesex og mange andre ting.. Men det behøver ikke å bety at jeg har lyst til å sette dem ut i live. Har en fantasi der jeg tenker på å ha sex på et utested, hvor alle som er der ser meg, men kunne aldri gjort det i virkeligheten. Og selv om både samboeren min og jeg synes det kan høres spennende ut ved å ta med en tredjeperson, kunne verken han eller jeg gjort det i virkeligheten.

Til du som mente at et slikt innlegg ikke hører til her - dette er en debatt som omhandler sex i svangerskapet. Hvis ikke et sånt innlegg hører til her, så vet jeg om veldig mange andre innlegg som heller ikke hører hjemme her.

Til anonym rett over meg her - man har full rett til å kritisere rettskrivingen til folk. Man kan snakke akkurat som man vil, men ikke skrive akkurat som man vil. Selv om jeg synes det blir litt teit å skulle henge seg så opp i hvordan et annet menneske skriver da... =/

Skrevet

Go girls :-)

Er man trygge på hverandre ser jeg ikke problemet med å ha med en ekstra person :-)

Pirrende :-)

Skrevet

Jeg har også fantasert mye om jentesex, med eller uten kjæresten. Jeg har også prøvd trekant flere ganger tidligere, og har både elsket det og synes det har blitt rart. Etter at jeg ble gravid har jeg fantasert mye, men nå er det tanken på en eller flere ekstra menn som tenner meg. Har lyst til å bli "brukt", liksom...

Jeg, for min del, føler det blir rart å skulle realisere dette med en baby i magen. Men om du er sikker på hva du vil, og finner noen dere har lyst til å inkludere i sexlivet ditt; GO FOR IT!

Det kan være bra for forholdet og sprenge litt grenser, og ha en sånn krydder-kveld og se tilbake på sammen. Kanskje bare det å se etter en passende jente, vil være spennende? Prøv dere frem :)

Skrevet

Ja, nettopp! Dette er debatt som omhandler sex under svangerskapet! Er det ikke litt lurt å ha gjort unna slikt før man er gravid?Synes kanskje det er litt merkelig at dette skal gjøres under svangerskapet, ta det før eller etter kanskje!?

Når noen lurer på om HI ikke har nok med samboeren osv. får de til svar at alle har lov til å ha fantasier og det er ikke noe galt i det..Nei, det er jeg helt enig i! Men å leve dem ut er jo noe helt annet!! Jeg kan godt fantasere om å bli tatt av flere menn som ikke har noe ansikt og lignende, men vil jo aldri verden gjort noe sånt i virkeligheten!!!

Må si jeg er imponert over at HI har delt denne fantasien med samboeren og at han vil dele henne med noen annen.. Men skal vedde på at dette ikke hadde vært greit om det hadde vært en mann istedet for ei jente!!;) Da er det mer utroskap liksom..Daaaa!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...