Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 mener dere da den følelsen som kommer av at man føler at man "må på do (nr2)"? Lurer veldig her jeg sitter, har hatt den følelsen noen dager nå, pluss mye mens smerter, noe kynnere og vond rygg.. HAr og våkna av det om natten.. Er i uke 37 (36+5), får jaggu ikke håpe at jeg må gå slik i mange uker til... klarer jo så vidt å gå til tider og finner ingen behagelig ligge- el sittestillinger:(
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har også hatt det slik, men det avtar og tar seg opp igjen periodevis. Har vel hatt det i 3 uker nå. Er i uke 39, og akkurat nå har jeg det sjelden. Nå har jeg heller vondt i lysken. Tror babyen presser mot noen nerver e.l.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Kjennes ut som babyen liksom presser seg ut Kraftige stikkinger og press nedover liksom =o) Kan ikkee sammenlignes med nr.2 syns nå jeg
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Det jeg tenker på med nedpress føles ikke som at jeg må på do. Mer som at det presser jevnt og hardt mot skjeden fra innsiden. Jeg får det spesielt når jeg står og går. Vet ikke hva som er vanlig Har hatt det et par uker, og er en uke fra termin nå.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 noen som vet hva annet enn nedpress det kan være da? jeg er ikke HI, men har akkurat det samme selv..
lilleluna7 Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Kan være individuelt hvordan man tokler "nedpresset". Men både dotrang og stikninger kan være nedpress. Jeg følte dotrang i tillegg til at det kjentes ut som om jeg hadde en liten kokosnøtt eller en tennisball i øverste delen av skjeden. Husker det var en spesielt ekkelfølelse når babyen rørte mye på seg. Hadde det på slutten av forrige svangerskap, siste to-tre ukene. Men dette kan altså variere fra individ til individ.
nå er vi fem Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Har mye nedpress og det stikker i skjeden. Føles også som om jeg må på do!! Har to som presser nedover så noen ganger føles det som om hele bekkenbunnen er i ferd med å presses nedover og ut:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå