Mamma til en prins+spire Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 ..men den tredje tanneen i overmunnen er ved siden av fortannen... Vet det sikkert er ind men Hva er vanligst?? Klem
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Det "vanligste" er vel å få de to fremste i underkjeven først, så de to fremste oppe etterpå. Men alle barn er forskjellige. Hørte om ei jente som fikk de to på sidene oppe først... hehe... lille drakula:-)
Mamma til en prins+spire Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Hahahaha.... Det var det jeg visste, prinsen miner unik;) Ser jo vittig ut da! To nede og en på siden oppe...hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå