Gå til innhold

Intimbarbering - vanlig? (samme som 2. tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uhøytidelig spørreundersøkelse for å finne ut hva som er mest vanlig - barbert mus eller mus med pels ...

1 Barberer du deg nedentil?

2 Hvis ja, gjør du det regelmessig eller av og til?

3 Hvorfor barberer du deg?

4 Tar du bort alt, eller lar du det være igjen noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg, eller rettere sagt, mannen min, barberer meg.

Det er de gangene det har blitt så overgrodd at det er ekkelt, eller en av oss har lyst.

Mannen får frie tøyler, så har som regel alltid en dott igjen, men synes det er greit å være glatt også jeg..

Hvorfor? Fordi jeg synes det er ekkelt når en har så mye hår at "graps" henger fast, da særlig ved menstruasjon..

Skrevet

Jeg tar bikinilinjen, det er stort sett alt, men prøver å ikke ha en schvær busk der nede, da. Pleide å gjøre det regelmessig, men er blitt sløvere etter hvert som forholdet ble eldre og barn kom på banen... Dumt men sånn er det.

Gjør det fordi det føles renere og mer hygienisk, pluss at jeg ville følt meg ulekker ellers!

Så litt pels her, altså, men ikke overdådig....

Skrevet

tar bort alt jeg:)

liker å være glatt og føler meg mer ren da på en måte.

begynte med det da jeg vare femten eller no, så har liksom blitt en vane.

så barberer meg i allefall en gang i uka..

Skrevet

1. Ja

2. Regelmessig

3. Det er deilig. Slippe inngrodd hår overalt. mannen gjør det også. Mere velvære. Deiligere sex, bedre hygiene

4. Det varierer. Hvis det har grodd en 3-4 dager lar jeg det være en stor stripe, som gradvis blir mindre og mindre, etterhvert som jeg bommer litt, eller barberer skevt, så tar jeg alt, og er uten en stund og så stripe igjen. Noen gager stjerner, eller hjerter, men som regel en smal stripe

Skrevet

Ja jeg barbere bort alt daglig eller annen hver dag, hver gang jeg dysjer.

Fordi jeg syns det er deilig og renslig og jeg er ikke flink til å lage fasong, da bommer jeg som regel og så blir det til at jeg tar alt alikevel.

Skrevet

1.

Ja.

2.

Hver gang vi skal ha sex, så 2-3 ganger i uken, noen ganger mer.

3.

Fordi jeg har gjort det siden første gang vi hadde sex, så han tror vel at jeg er helt glatt nederst. Vil ikke overraske, hehe. Tror ikke han liker tanken på mye hår. Hadde blitt flau jeg. Han er av den typen som tror at jenter flest kun har hår på toppen. (Hva er igrunnen mest normalt??)

4.

Før hadde jeg alltid litt igjen oppå toppen, og det tror jeg at jeg skal begynne med igjen. Er ikke helt godt å barbere oppå så ofte. Blir så rød og øm, men lengre nedentil går det bra.

"5".

Han barberer seg ikke, men jeg skal vertfall få han til å stusse litt. Skal jeg lide, må han også lide litt ;)

Skrevet

ja det gjør jeg. noen ganger, men ikke mer en bikinilinja og under, jeg gjør det fordi jeg føler meg renere og mer attraktiv nedentil. litt greit for hans del også syns jeg. men aldri tar jeg alt, da føler jeg meg om en ti åring.

Skrevet

1: Jepp

2: Regelmessig ja, annenhver dag ca. eller 3 gang i uka.

3: Føler meg fresh, liker ikke kjønnshår. Synes ikke det ser pent ut med hår der nede.

4: Har som regel igjen en landingsstripe... eller en liten firkant 1cm x 1 cm. Men har tatt alt ved flere anledninger også!!

Men trives best med en landingsflekk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...