Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Man skal jo ikke sette babyer ned på gulvet før de selv kan sette seg opp. Nå i dag hadde det vært veldig greit å kunne sette mini (7 mnd) fra seg i to sammenhenger senere i dag, har ikke så lyst å legge ham ned på magen der det gjelder og han må bli der en liten stund begge gangene + at det hadde vært praktisk om han kunne sitte i en liten paraplytrille en liten stund. Han setter seg ikke opp selv, men han setter seg ned selv. Gjelder det da som å sette seg opp selv? Han kommer seg jo i sittende posisjon på egenhånd, men synker litt fremover fortsatt likevel... Vanskelig å vurdere synes jeg.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 kommer vel ann på hvor lange han skal sitte.... går sikkert fint å ha han i paraplytrille en stund, der får han jo støtte til ryggen og ) vanskelig sånt ja.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er ikke helt sikker selv på hvor lenge det blir, kanskje 10-15 min ene gangen i hvertfall.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Å sette seg ned selv må vel være det samme som å sette seg opp selv, at de setter seg i sittende stilling og klarer å sitte der litt og å holde balansen. Uansett går det vel greit å ha ham i en paraplytrille en kort stund når han er såpass stor, han får jo lent ryggen mot ryggstøtten. Jeg har lillegutt i sportsvogn halvveis sittende og litt i tripp trapp-stol selv om han ikke klarer og sette seg opp selv enda. Det er vel dette med å ikke la de sitte så lenge.
SuperGlad Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 så lenge han legger seg ned selv så kan du jo godt sette han ned på gulvet. Han legger jo seg ned hvis det er slitsomt. Men sånn utviklingsmessig ville jeg ikke gjort det, heller latt han hadd noe å streve mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå