Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Fortell meg nå hvordan en feit person er. Jeg vil gjerne vite det, siden du sier at alle er feite. Har også lest en gang at du ikke likte anoretikere. Hva er da din betegnelse på en "perfekt" kropp? Er en som veier 50 kilo feit? 60? 70? 80? 90? 120? Er man feit om man har valker rundt magen etter å ha født et barn? Det er ikke alltid man kan få bort den løse magen/huden med trening og kosthold vet du. Hva ville evt. du foreslå at man skal gjøre da? Bare litt nysgjerrig på hva du legger i dette ordet..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jasså:-) Som regel bryr jeg meg katta i hvordan damene ser ut enten de er beinrangel eller har litt overskudd av isolasjon på kroppen! Så ordet "feit" benyttes kun i en diskusjon hvor krangelen når et klimaks når ordene benyttes:-) Her inne tror en god del at en perfekt kropp tilhører en sum ut i fra BMI, noe jeg synes er helt latterlig! Synes også det er morsomt at mange føler seg truffet helt ubegrunnet av en kommentar jeg lirer av meg:-) Jeg fyrer vel bare opp diskusjonen litt, men at jeg lar en valk her og en valk der avgjøre om ei dame er fin eller velskapt trenger du ikke bekymre deg om:-) heller ikke om du er 50 eller 90 kilo!! Sånn, da håper jegg du er fornøyd tjukka:-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 yppert du er så søøøøt da.... en skikkelig kranglefant med svart humor som egentlig ikke mener noe av det stygge du kommer med bokstavelig ) er nok egentlig en gentleman du..hihi
Eat sardines and die Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Han er jo bare en stor nusselig ,hårete kosebamse som har vært litt uheldig med måten han har ordlagt seg på vettu...........hehe. Og nå vet vi det alle sammen.....................
ragna Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.............bamsefar i lia da! så når du kaller oss feite er det egentlig kun fordi du har sluppet opp for argumenter? for egentlig er du glad i oss alle som en akkuratt slik vi er? åh såh søtt ;P
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Hvaaaa. faen... nå har en av drittungene vært ute på raid her inne igjen!!! Jeg kunne vel ALDRI ha skrevet noe slikt!! Her skal det avhøres med torturmetoder.. Besudle nicket mitt slikt daa!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå