Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 ...må hun kjøpe ringene da?? Lurer på om jeg skal fri til gubben på skuddårsdagen (han får aldri ut fingern) men så har jeg ikke inntekt! Må jeg ha ringer?? Hva er vanlig??
klg,2 boys now:) Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 ei vennine av meg fridde til sin kjære.hun sto på kne med en bukett med roser å spurt om han ville være kjæresten hennes resten av livet,synes det var kjempe søt jeg.de kjøpte ringer etterpå(han betalte:)).
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Noe sånt jeg kunne tenkt meg! ) Kan jo sef skrape sammen til ringer, men da blir det billigste sort.. Hehe...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 jeg syns at den som frir burde ha ringer når hun/han frir. men det er jo ikke så lett uten inntekt da. hm.... stjele bankortet hans? hehe
klg,2 boys now:) Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 tror nok ikke han forvente at du skal ha ringer.du skal tross alt bruke ringen resten av livet så ville heler venta med den:)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 Hehe... Jeg har bankkortet hans allerede, men tror kanskje han hadde lurt litt når han sjekket saldoen og flere tusen var brukt på gullsmeden! )
Alba44 Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Vi valgte oss ut ringer og kjøpte dem dagen etter frieriet mitt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå