Gå til innhold

21 uker på vei i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tiden har virkelig godt fort ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Synes at ukene frem til uke 12 gikk veldig tregt, men etter dette så har det gått veldig fort. Har hjulpet at det har vært jul og mye som har skjedd. Nå koser vi oss med babyspark og planlegging, og har så vidt begynt å handle inn et par småting. :-)

Skrevet

ikke mange dagene fra værandre vi:) har kjøpt tre bebiplagg jeg da he he:)

men skal på 3d ultralyd til onsdag får og se hva det blir,jente eller gutt:) så da blir det mere handlig ja:)gleder meg:)

var på vanlig ul som alle får, men di fikk ikke helt til og se det dA:) men var en velskapt bebis:)og alt var kjempe fint:)

kjender masse spark jeg også,og mer og mer di siste dagene,men enda ikke på utsiden,men gleder iss til det, særlig samboen,han gleder seg til og kjende ja:) blir nok stas for småen det også ja:)kjende lillebroren eller søstern sin sparke:)

Skrevet

Samme her, 21 fullgåtte på søndag.. Tiden bare flyr:) Kjøpte vogn i helga da, skulle egnetlig bare bestille men så hadde de den på lager. Og da klarte jeg ikke vente;) Emmaljunga duo edge i svart, kjempe fin:) Ellers blitt en vippestol + bitte litt klær. I følge UL blir det en jente til, og da ha vi masse etter storesøster som kan brukes igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...