Gå til innhold

Vi har jammen hatt ei bra helg! =0D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutteknøttet, ble 2 år i forrige uke, og i går feira vi stort her i huset. Han har heelt i hundre! Go'gutten min!

Lørdag bestilte vi sydentur! 2 uker til Kreta i månedsskiftet april/mai. Sol og varne!

Fredag begynte det å snø, og det snør enda! Jippi! Endelig litt snø!

Og ikke minst;

jenteknøttet på 8 uker har sovet mer eller mindre hver natt de siste tre netterne, kun avbrutt av litt pupp! Tidligere har hun hatt perioder på 2-4 timer våketid hver eneste natt siden fødselen, og opp kl 5-6 på morran. I natt sov hun faktisk fra 21.30 til 08.30 med kun 2 puppinger! Ny rekord her i huset! (skulle kanskje ikke nevnt dette, for da jinxer jeg vel hele greia men....)

Fortsetter det sånn skal jeg absolutt ikke klage nei! =0D

Ha en fin uke dere!

Hilsen lykkelige og ikke minst utvilte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...oops mange skriveleifer der men...

Skrevet

Så nå sitter jeg her og koser meg med kakerester, snickerskake og gulrotkake med ekstra krem, og skriver på min egen tråd ;0)

Skrevet

Så kjekt, høres ut som en strålende helg:)

Skrevet

Å så koslig å høre noe positivt inne her. Kjente jeg ble kjempe glad nå på dine vegne. Kos deg masse med kake du. Hørrest forresten kjempe godt ut. Gulrotkake er jo den kaka som er best. Snickerskake er også godt da.

Skrevet

He he he, send over litt kake æ:)

Høres ut som ei knall helg ja!!!! Og gratulerer så masse med 2 åringer:))

Kreta hørtes deeeeilig ut nå ja!! *sukk*

Hadde jeg ikke vært bredere enn lang skulle jeg skvist meg inn i kofferten din:)

Klem

Skrevet

Takk takk! Ja gulrotkake (med ekstra krem da *hihi*:0) er farlig godt! Skummelt å ha kakerester i kjøleskapet. Går bare og gomler helt til det blir tomt.... Meen amminga går jo så det suser, mtp at vekta raser nedover¨, så jeg gomler med god samvittighet!

Og jo, jenta gav meg det kjempesmilet i dag tidlig også, første virkelige kjempeglis! Hærlig! =0D

Skrevet

Bredere enn lang, du liksom Twintipp! Det må i såfall være over "brystpartiet" ;0) *knis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...