Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Gi meg tips...har middagspølser i kjøleskapet..tenkte på makaronigrateng...men...hmmm noe annet godt med pølse?? Har det meste av grønnsaker i hus...
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Her skal vi ha hjemmelagde seikaker med stekt løk, salat og hjemlaga potetmos til :-) Bare meg og ungene i dag da..siden far i huset er orte på jobb.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Blir nok fiskegrateng fra Findus her. Med kokte poteter og raspa gulrøtter og eple. Nam nam. Har en syk og sur 5 åring i huset som vil aktiveres og helst se på film eller spille super nintendo med mamma i dag, så noen avansert middag blir det ikke.
Gjest irismor Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Saumfarte fryseren og her blir det skikkelig søndagsmiddag =) Svinindrefile fylt med blue castello surret med bacon rundt fileen. Gratinerte poteter, grønnsaker og peppersaus. Utrolig hva man finner på bunnen av fryseren =) Kjekt å tømme den en gang i blandt.
♥binna♥ Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Ingen tradisjonell mandagsmiddag (=fisk), men pølsepizza etter ønske fra min 6-åring. Liker det jeg også
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Ugl@- kan jeg få komme på middag hos deg? Elsker hjemmelagede seikaker:o)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 vet ikke jeg.. må på butikken etterpå og se om jeg finner noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå