moota m storebror&lillebror Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 går det an å få tak i sånne noen plass?
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Er det vanlige sånn tuttekopper til små barn? Har aldri sett de på sykehuset, men er så mange som anbefaler meg å prøve de til minimann som verken vil ha flaske eller fast føde og han er snart 6 mnd nå.
yret Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Tenker du kanskje på sånne "nebb" som man bruker til å helle drikke inn i munnen til barnet med? Det er en skål med en helletut i den ene enden. De får du i tilfelle kjøpt på apoteket.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg ville også gjerne ha et sånt et da jeg kom hjem fra sykehuset. Var rundt og spurte på alle apotekene i byen her, men ingen av dem hadde det og foreslo at jeg burde ta kontakt med sykehuset og høre... Kanskje bare her i byen de ikke har sånne ting på apoteket?? Ga iallfall opp til slutt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå