Gå til innhold

Naboer som GLOR!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 7(!!!!) år har naboen, som er en uføretrygdet gammel mann, glodd så han nesten har trynet på utsiden av ruta så snart vi åpner døra. På sommeren har han glodd så på nabojentene(nå 8 og 10) at de har forbud mot å gå på den siden av huset i bikini. Moren har nå plantet en stor hekk mot huset hans.

Persiennene på kjøkkenet må vi ha nede KONSTANT for åpner vi dem glor han. Vet ikke hvor stor avstanden mellom husene er, men den er altså ikke så stor:( Jeg irriterer meg mer og mer, og det er blitt et problem å være ute på den siden og leke med barna. Når vi får besøk, bemerker de den rare naboen, selv om jeg aldri har fortalt om han.

Forstår at det kan høres ut som en filleting men jeg syns egentlig det går for langt.

Tenkte ringe han...men hva i all verden sier en??

Hadde han nå enda vært i jobb eller noe så han ikke satt der helle jævla dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt for helvete å glo, sier man:-P

har nesten samme problemet. Er så mange naboer rundt her, og jeg vet de glor. I tilegg har jeg venninner av dama til eksen boendes over på andre siden av oss, så de kan se rett ned på oss. Jævli irriterende, men får bare lukket gardinene... Kjipt det også, for har jo på en måte lyst til å se verden:-P

Nei, blir godt å flytte.

vet ikke hva du skal gjøre, bortsett fra det første jeg sa.

Skrevet

neste gang lemper du ut muggene og vinker til ham :) hvis ikke det får han litt satt ut kan jeg ikke hjelpe deg :) mamma og de kjøpte nytt hus for 4 år siden, kommunen kjøpte nabohuset og gjorde den om til en sosialbolig. de som flyttet inn gjorde ikke annet enn å glo og klage over at mamma lå på altanen vår og solte seg om sommeren, så mamma tok det trikset på dem :) etter det har de ikke sagt et ord, og de har sluttet å glo!

Skrevet

Ett fett om mannen er gammel eller ei, normal folkeskikk er han ikke utstyrt med uansett.

Titte ut av verden forbinder jeg IKKE med å snu stolen mot vinduet så snart en rører seg utfor døra. Når det neste som skjer er at nesen nesten er klem i ruta, og at han snur stolen etter hvilken vei en går,- så er det jaggu noe feil fatt.

Om dette virkelig er alt han har å gjøre så driter jeg faktsik i det. Å ha et kjedelig liv er ikke synonymt med å plage andre.

Skrevet

Set dere til utenfor vinduet hans med kikkert og glo tilbake. Så har dere noe å bedrive tiden med frem mot sommeren.

Skrevet

Du får få mannen din til å dra fram raper'n, enten slutter gamlingen å glo eller så er han blind...

Skrevet

Han er helt sikkert ensom...stakkars. Har han mye besøk? går han ut?Det er mange eldre som ser mye ut av vinduene sine fordi de rett og slett ikke har annet å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...