varon Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hei,min datter på 9,5 mnd sover konsekvent på magen nå, snur seg rundt i samme sekund jeg har lagt henne ned. Jeg er litt nervøs for dette, går gjerne inn å snur henne flere ganger når hun sover men hver gang har hun snudd seg på magen igjen. Noen som vet hvor farlig dette er nå i hennes alder? Erfaringer? Vivi
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Tror ikke det er noe å bekymre seg for...min sønn har sovet på magen siden han var 2 uker gammel...fordi han sov best da.....har gått kjempefint.....han er nå 6,5 mnd....så lenge hun kan snu hode er det vel ingen fare...
ninsoer Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 jeg lar min gutt 9 mnd og 24 dager sove på mage.. han snur seg selv og da er d håpløst og ska ha han til å ligge på rygg.. sover mye bedre når han selv velger stilling.. selv sover jeg oxo helst på mage.. så jeg snur han ikke . prøvde d i begynnelsen.. men til ingen nytte. tror ikke d er farligt når de er så store.. verre når de er nyfødt..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jenta mi sover også best på mage. Hun kan ligge å gråte og gråte, men så snart jeg snur henne på mage, blir hun stille og sovner. Hun er 19 dager gammel.
varon Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 godt å høre, da lar jeg være heretter å snu henne...hun våkner gjerne da og blir ganske så irritert på meg:-) takk for svar alle sammen...
emlyn Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Har hørt at når de er så sterke at de har lært å snu seg, er faren for at de skal slutte å puste (krybbedød) minimal. (Den er ganske liten i utgangspunktet, 0.5 av 1000) 95 % av krybbedødsfall skjer før barnet er 4 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå