Gå til innhold

Forsikring av den kommende baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sjekket ut ulike selskaper, villkår og pris?

Har forstått at ikke alle selskap forsikrer fra dag 1. Hva velger dere? Ønsker jo kun det beste.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du setter inn barnetrygda på konto i postbanken har du gratis barneforsikring til barnet fyller 18 år.

Du kan også utvide forsikringen,da vil det koste 76 kr per mnd.

Er du medlem i LO kunne du kanksje vurdere den forsikringen de tilbyr.

Eller bruke samme forsikring som dere har på evt hus,bil og andre ting

Jeg går for en utvidet forsikring i postbanken + samboer har automatisk igjennom jobb og LO.

Har selv vært forsikret i postbanken...derfor tar jeg den.

Skrevet

de selskapene jeg har hørt om har bare ulykkeforsikring til babyen er 3mnd,etter det er det vanlig forsikring...

Skrevet

Jeg tror Storebrand og Vesta er regnet som de beste. Vi har våre to forsikret i Vesta, betaler 526,- i måneden for det. Vi skal også forsikre minstemann når han blir født. Men jeg mener at forsikringen ikke gjelder før barnet er tre måneder.

Det er vanskelig å vite hva som er det beste, for ofte ser mye bra ut på papiret - men man har gjerne ikke bruk for det irl. Det som er viktig er at du ikke bare velger en ulykkesforsikring, men at du velger en som dekker sykdom. Det er relativt mange barn som blir syke, men veldig få som blir utsatt for ulykker.

Skrevet

Vi har storebanrd til våre to. Blir å bruke dem til 3 mann også. Storebrand var i alle fall best da vi begynte med forsikringen for snart 7 år siden.

Skrevet

Jeg forsøkte å sette meg inn i det, men det er temmelig komplekst, og de fleste selskap har i tillegg mini, standard, pluss-forsikring og velge mellom, pluss at man kan velge ulik grad av uføreforsikring ... For oss blir det nok til at vi går for Gjensidige der vi har alle andre forsikringer. De har i tillegg en helsesøstertjeneste jeg synes hørtes veldig forlokkende ut ;-) (godt salgstriks i hvertfall).

Har ikke kommet over noen som forsikrer før 3 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...