3 blå Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Da hadde han sovet i min seng fra 11 til halv7, og så lå han sin seng fra halv7 til kvart over 12... Jeg har ikke sovet så mye med han i senga mi i natt, så jeg våkna også litt over 12 og fikk meg en skikkelig støkk! Hoppa ut av senga og var inne på rommet hans på et par sekund... Når jeg kom inn lå han i senga, ser på meg og så spyr han. Stakkar, har sikkert venta på meg da... Men han har ikke laga en eneste lyd. Nå drikker han cola og har ¨fått litt mat i magen, håper han klarer å holde på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå