Gå til innhold

SITTER HER MED EN POSITIV TEST OG SMILER:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en positiv eggløsningstest fra billitester på IKM dagen i dag, skal på apoteket å kjøpe meg en clearblue etterpå. Hørt at eggløsningstestene kan brukes som graviditetstester, noen med erfaring? Hadde en exu i romjulen, kroppen leget seg raskt og vi var klare både psykisk og fysisk så vi tok fatt på prøvingen igjen. En eggleder er fjernet så nå krysser vi fingrene for at det skal gå bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:)

tror det er delte meninger om en kan bruke eggl.tester,noen mener en kan og noen mener en ikke kan!jeg har aldri prøvd,så jeg vett ikke!

jeg hadde også en exu nettopp,oppdaget i uke 11!du ble ganske fort gravid igjen du da?:)hadde du en mens mellomm før dere prøvde igjen?

lykke til denne gangen,det går nok bra:)

Skrevet

Brukte en eggløsningstest forrige gang. Testet positivt med denne, dagen før IKM. Dagen etter begynte jeg å blø..... :(

Stoler ikke på andre enn graviditetstestene....det er dog min erfaring.

Men for all del, jeg håper virkelig du er gravid....

Lykke til.

Skrevet

Jeg hadde ikke mens i mellomtiden, fikk ikke noe beskjed om å vente til neste mens før vi prøvde igjen så lenge vi var klare fysisk og psykisk. Husk at man har de riktige hormonene i kroppen rett etter en ma / sa eller exu så man kan dra fordeler av det. Samtidig er det lurt og lytte til kroppen hva den sier.

Skrevet

hva er exu, håper du er gravid nå da :-) og at alt går bra...

lykke til.. må få høre når du har testa med grav.test da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...