Blå-Rosa+spire! Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Og gravide. Det sies det ikke anbefales for det kan sette i gang fødsel. Men jeg har 2 uker igjen og den ble antyda til 4 kg allerede. Så jeg vil gjerne sette igang fødsel jeg da...
Kulå Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Aner ikke, men kunne tenkt meg at det var noe med hjerte til babyen, at det kan bli uregelsmessig eller noe sånt.
mto2 Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Trur ikkje det berre er igangsetjing av fødsel som er gale med massasjestol. Rygg og bekken har neppe godt av slik behandling... Produsentane skriv at massasjestolen ikkje skal brukast av gravide, så der er vel grunnar.
Blå-Rosa+spire! Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Ok, da trur e e ska hold me unna gitt.
Vårunge08 Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Vi har massasjestol på jobb. Står at den ikke skal brukes ved risikosvangerskap. Men er helt ok ved et 'normalt' svangerskap. Bruker bare den mykeste masseringen, helt super for meg!! Leggmassasjen er deilig når du begynner å bli litt tung og stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå