mum&boyz Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Bor utfor harstad, så er langt til bodø herfra og:( Fant du noe ut om 3d i narvik? rart ingen har starta me det i tromsø..
Sikkertforgammel Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Ok, bor i Harstad jeg og. LITT langt å dra til Bodø ja, men like langt til Tromsø og :S Har ikke ringt til Narvik enda, men skal gjøre det i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå