Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merket plustelig en liten kul på undersiden av det ene brystet..Ba samboeren min kjenne, og uten at han visste hvor det var pekte han ut kulen også...Må vel bestille meg legetime. Kjenner det er veldig ømt i brystet der. Men leste noe om at mange ofte han føle hovne kjertler i brystene rundt menstruasjon og lignende? Det er 31 dager siden forrige mens,så kanskje TR er på vei?

Har ingen andre spesielle symptomer,bortsett fra at jeg har vært utrolig trett og litt kvalm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :-) Slike kjertler kan komme av mange ulike årsaker. Det kan være kjertler i forbindelse med menstruasjon, graviditet, amming, cyster osv.... men hadde bestilt legetime snarest da slike ting bør sjekkes (bare for å være på den sikre sida & slik at du slipper å gå å uroe deg for at det kan være noe galt) :-)

Uansett lykke til (",)

Skrevet

Ja, det er nå bare å få det sjekket ut. Jeg har mange kuler i brystene, og det er blitt tatt prøver av de fleste. Jeg har ikke tatt mamografi, men ba om å få UL i stedet, da ser de mer enn på mamografi.

Skrevet

Jeg har hatt flere kuler i brystet. Er visst disponert for denslags. En av dem fjernet jeg, mens de andre har forsvunnet av seg selv. En slik stengte melkekanalene da jeg ammet, og jeg mista melka. Man skal alltid oppsøke lege, men det er veldig vanlig og i 99% av tilfellene helt ufarlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...