Gjest MyIian Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Først så glemte de å betale ut pengene mine.. Går på rehabliteringspenger. Så skulle hun kjøre de ut kl 0910 på fredag.. Og de sa de skulle komme før 12 i dag.. me ndet har de ikke gjort :@
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 du har ikke tilfeldigvis Trondheim som nav-kontor? Høres veldig ut som rotet vi havna i for et par år siden da vi bodde der... utrolig fortvilende å være i den situasjonen der, man er prisgitt at de gjør det de lover, og det er visst ingen selvfølge... krysser fingrene for at det kommer snart hvis ikke jeg tar HELT feil: du har mottatt kompensasjon for julestemninga?
Gjest MyIian Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 HM hva prater du om julestemning for? Korttidsminne her altså så du tar sikkert ikke feil Jeg har rælingen som navkontor. Jeg ble så sint på fredag ,skiulle jo hatt pengene på torsdag så jeg sa at babyen min ikke hadde mat, det varjo løgn da, men da ble hun damen helt satt ut og sa "jeg skal kjøpe mat til jenta di jeg!! hva trenger hun!!" så ble jeg litt satt ut for det forventet jeg ikke og sa bare "det er ikke så viktig.. vi klarer oss kanskje" ble litt paff hehe
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 står på profilen din at du er sug lut... hehe... sug lut hjalp meg før jul nemlig Uvurderlig hjelp!!! i form av noe blått som kom i posten var jo helt utrolig at hun ville kjøpe mat da... viser tross alt at hun er serviceinnstilt var ikke helt sånn i Trondheim nei.
Gjest MyIian Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er ikke sug lut, eller dvs. jeg har blitt beskyldt for å være sug lut, så da tko jeg det på profilen, og nå får jeg ikke bytta igjen ;:-) Er du isbjørndama? Er det derfor du heter selfangerkjerringa? Hehe. men koselig at luten sendte deg noe i posten da :-)
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 hahaha... jeg er ikke isbjørndama nei Sender deg en pm jeg, så du får vite hvem jeg er. luten er finfin altså! *klemme på luten*
Gjest MyIian Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 DE har visst dessverre ikke noe sjekk-syustem osv .. blabla.. ja nå er jeg spent selfangerkjerringa.. på hvem du er
hit og dit Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Kjenner til dei der problema. NAV har merkelige rutiner på utbetalinger. Me skulle få penger 22 desember. Sidan me visste det kom penger så bestilte me og betalte for oppussing av ytterveggene. Kom det penger? Nei. Klarte dei å betale ut penger før jul? Nei. Så me måtte låne penger til julemiddag av svigerfar....morro. Da føler du virkelig at du er istand til å forsørge familien din. Håper du får pengene snart =)
Gjest MyIian Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Jepp jeg betalte jo strøm og alt jeg i god tro om at det kom penger.. GRr
Kamomille Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 utbetaling for rehab var på freda, ikke tordag...... Dersom pengene kjøres fredag, så kan det være banken DIN som er sen. Det kan ofte gå 2 virkedager før pengene er inne på brukers konto - avhengig av hvilken bank du bruker! NAV har desverre ingen mulighet til å love noe annet enn at de skal kjøre pengene - når du har de på konto kommer ann på din bank.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå