Gå til innhold

Vognspørsmål (emmaljunga)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :-) Holder på å se meg rundt etter vogn og nå står det mellom to typer Emmaljungavogner. Den ene er City Cross og den andre er Duo Edge Combi. Argumentene heller mot City Cross, mye på grunn av størrelsen og vekt. Har lest mange gode argumenter for denne vognen, men er det noen som har noe negativt å si? Til orientering kan jeg fortelle at jeg bor i en by i Nord-Norge (om det skulle ha betydning). :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lofoten her:-))

 

Jeg hadde samme problemet...klarte ikke helt å bestemme meg hvilken av de to vognene jeg skulle velge....men ente til slutt på city cross...pga av størrelse og vekt....og at man kan ha bilstolen i den.

 

Fins mange flotte vogner i dag, men merker meg at det er mange av dem som er så utrolig små. Mange får du ikke en vanlig voksi-pose i...og det var også en av mine kriterier når det gjalt vogn valg...barnet må jo ha mulighet til å bevege seg i vogna.

Skrevet

Vi skulle ha city-cross men ville ha lufthjul. Veldig stor forskjell å trille. Derfor endte vi på emma sin classic sport som er nesten identisk med crossen, bare at du ikke har så mange fargevalg på sportsdelen. Like lett. Virket nesten lettere siden den har lufthjul. Veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...