Mammamia77 Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hei jenter :-) Holder på å se meg rundt etter vogn og nå står det mellom to typer Emmaljungavogner. Den ene er City Cross og den andre er Duo Edge Combi. Argumentene heller mot City Cross, mye på grunn av størrelsen og vekt. Har lest mange gode argumenter for denne vognen, men er det noen som har noe negativt å si? Til orientering kan jeg fortelle at jeg bor i en by i Nord-Norge (om det skulle ha betydning). :-)
theafranord Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hei Lofoten her:-)) Jeg hadde samme problemet...klarte ikke helt å bestemme meg hvilken av de to vognene jeg skulle velge....men ente til slutt på city cross...pga av størrelse og vekt....og at man kan ha bilstolen i den. Fins mange flotte vogner i dag, men merker meg at det er mange av dem som er så utrolig små. Mange får du ikke en vanlig voksi-pose i...og det var også en av mine kriterier når det gjalt vogn valg...barnet må jo ha mulighet til å bevege seg i vogna.
mastermind Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Vi skulle ha city-cross men ville ha lufthjul. Veldig stor forskjell å trille. Derfor endte vi på emma sin classic sport som er nesten identisk med crossen, bare at du ikke har så mange fargevalg på sportsdelen. Like lett. Virket nesten lettere siden den har lufthjul. Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå