Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har testa positivt 3 dager før, alle gangene
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Får holde meg noen dager til... Sukk... Hehe
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Les bruksanvisningen på graviditetstesten. Der står det klart og tydelig at testresutlatet er sikkert fra første dag etter forventet mens. Sist jeg sjekka i hvert fall.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Ok Tusen takk
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 lykke til! krysser fingre og håper sjaman har rett *klem*
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2008 Håååper jeg også Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå