stabeist Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hva heter det smykket som Mette Marit har vist seg i....jeg mener det heter englesmykke, men når jeg søker på det kommer det ikke opp. Trodde typisk Bjørklund hadde det, men har ikke funnet det ennå......noen som vet hva det spesifikt heter? Skal ønske meg det fra sønnen min til morsdag
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Englebarn-smykke heter det jeg har. men det MM flesker seg med, koster nok en smule mer enn det de har på Bjørklund.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Englebarn heter det. Jeg kjøpte mitt på Gullsmed Kristoffersen. Betalte 750,- (har 3 barn). Mette Marit har diamanter, det var eneste forskjellen sa de. Diamanter har ikke jeg råd til, tror kanskje det var zirkonia i de jeg kjøpte.
stabeist Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Tusen takk for hjelpa jenter:) Tror det for holde med zirkoner her-trenger ikke diamanter slik MM har nei....tror ikke min nydelige sønn på 2 og en halv mnd har råd til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå