Gå til innhold

Hva søren gjør jeg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Permen min er snart over, og jeg kan ikke gå tilbake til jobb da de har ingen mulighet for å tilrettlegge arbeidstid, jeg må med andre ord si opp selv. Søker jobber men er ikke så lett her ute i bygda, hva skjer om jeg ikke har noen jobb etter perm, noen som vet? For man får vel ikke arbeidsledighetstrygd viss man sier opp selv?

Jeg har jo motsatt problem av de fleste andre, bhg er i boks men har ingen jobb=( har jo ikke råd til å gå hjemme

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du får arbeidsledighetstrygd etter 8 uker, om du sier opp selv. Da kan jo evnt Nav hjelpe deg med og finne en jobb.

Skulle hatt meg en jobb selv jeg, men

Skrevet

Ja er jo de 8 ukene som er problemet, vil jo så gjerne finne ny jobb.

Men noen som vet om de 8 ukene gjelder i permisjonen?

Skrevet

jeg sa opp jobben selv når jeg var ferdig med perm. sist gang. slapp da de 8 karantene ukene siden jeg hadde omsorg for et lite barn. ring og hør med nav

Skrevet

Jeg ringte nettopp nav, fikk ikke slippe de 8 ukene da jeg bor med faren og han har jobb 10 min unna bhg(men passer ikke med tiden så han kan hente uansett)

Men arbeidgiveren min kommer til å si meg opp, så lettet nå, håper jeg finner noe nytt men da overlever vi hvertfall om jeg ikke finner noe med en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...