Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Lillegutt er syk for første gang med feber og forkjølelse stakkar. lurer på hvor lenge sånne ting pleier å sitte i kroppen, håper han blir frisk til vi reiser til syden på fredag... Ikke kjekkt å se gutten min være så slakk, i tillegg er jeg alen med han fram til onsdag, så det tar på..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Gutten min på 10mnd er syk, Han har en grusom hoste, surkling i brystet og høy feber. Han er blitt smittet av storebror som som var syk i 4 dager. Gir paracet og hostesaft her - og det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Min har også en grusom hoste, gir også hostesaft, men føler ikke at det hjelper sånn veldig mye. Feberen var nesten oppe i 40 i går kveld, da fikk han paracet, og ble mye bedre ja.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Hosten her gir seg når det er iskaldt på soverommet. Stakkars småen hadde tre dyner i natt. Men så hostet han ingenting da:)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 oj, ja det var jo et godt tips, jeg har jo vært livredd for at rommet skal være for kaldt.. skal prøve det i natt da..Får kanskje litt mer søvn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå