tesseliten Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 mamma har fått tvillinger, hvor stor sjangse er det for at jeg kan få det samme og hvor tidlig lan jeg finne ut av det? Er 6 uker i dag.
*Vi blir 5* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 du kan sikkert finne ut av det allerede nå. Jeg vet ikke hvor stor sjans det er for deg,men vet at evnen til å slippe 2 egg samtidig (toegget tvillinger) er arvelig, i min famile er det ekstremt mange toegget tvillinger. 7 par tvilliinger (!) min far er blandt annet to egget tvilling..hans tvilling søster var gravid med tvillinger (mistet den ene),jeg har fettere og kusiner som er tvillinger og som har fått tvillinger selv. Jeg regner med at jeg er disponert,det er nok du og! Bestill en ul du, så finner du nok ut om det er 1 eller 2 hjerter som banker inn der =)
tesseliten Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 hmm ja da må jeg finne det ut litt fort, kjenner jeg blir litt stressa av tanken.. er jo mitt første.. :/
*Vi blir 5* Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Ja,skjønner jo det..hehe..bare å komme deg ul,blir jo spennende det.Litt skummel tanke med 2 samtidig kanskje...? Jeg tenker ikke så mye på det..men får jeg stor mage tidlig begynner jeg jo å lure litt =)
tesseliten Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Tenker en del på det ettersom søskene mine er tvilinger og jeg husker godt hvor mye styr det var til tider, men mamma fikk jo meg først så da hadde hun jo allerede en, men hvis jeg får 2 nå så innbiller jeg meg at jeg blir syper stressa:) hehe:)
*Vi blir 5* Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Ja forstår jo det,ka tenke meg det er litt styr med tvillinger til tider. Men vil jo heller tenke at det er litt greiere når det er første gang,da har du ingen storesøsken å ta hensyn til,pluss at du vet jo ikke om noe annet =) verre hvis du hadde en og alt var "stille og rolig" så kommer 2 små...jeg tenker jo litt på hvordan det skal bli når denne ene kommer ,når storesøster ikke er 2 år engang...kan bli litt jobb det og tror jeg =) Men vi klarer det nok,du skal se det kommer til å gå kjempe bra! Men er sikkert greit å finne ut av det tidlig sånn at du kan forberede deg litt..og ikke minst handle inn dobbelt av alt..hehe..
tesseliten Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2008 hehe ja, men jeg er 6 uker i dag da, må vel kanskje drøye litt lengre eller?
Nybakt_mamma=) Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 jeg har doppler- apparat, kan sende det i posten etter babyen min er født, så kan du høre etter to hjerter =)
tesseliten Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2008 åååååååå du er søtest da:D er det dyrt eller? kan jo kjøpe det selv men hører jeg det enda da??
Nybakt_mamma=) Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 500-600kr.. jeg hørte hjertet til lille Fredrik da jeg var rundt 10uker, med doppler-apparat, men ikke med det jeg har nå. det fikk jeg for ikke så lenge siden, men tror nok det skal være mulig å høre noe hvertfall mellom 12-15uker.. og kanskje så tidlig som 10.. men det har jeg ikke testet som sagt..
tesseliten Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2008 såååå lenge å vente daah:( hehe..håpløs vennen:)
Nybakt_mamma=) Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Det går så fort så snuppelupp plutselig er du 3mnd på vei =) og da går resten av seg selv til du blir høygravid, for da går tiden så treigt at det er til å spy av!
tesseliten Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. januar 2008 hehe søta:) ikke lenge igjen for deg nå ass:)
Nybakt_mamma=) Skrevet 28. januar 2008 #15 Skrevet 28. januar 2008 Nei =) eller =( eller =).... jeg er litt nervøs, men det går nok bra, jeg håper bare at de klarer å snu han på torsdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå