Gå til innhold

Trodde fødselen var igang jeg::

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går oplevde jeg jeg sterke menssmerter fra kl 17 og resten av kvelden. Var på toalettet og hadde noe rosa slim i trusen (slimproppen/ eller litt blod?) Hadde også stikninger som kom og gikk.. Ringte føden og de ba meg avvente og prøve å få sove litt.. Har lagt i sengen i 10 timer og nå er alt som normalt.. Hva betyr dette??? Komer jeg til å føde snart eller? Er i uke 37.. 4 uker til termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen kan gå flere uker i forveien før det skjer noe.....

Kan hende ting og tang gjør seg modent der nede :o) Kan hende du føder snart eller at det tar tid.

Skrevet

Beklager å si det - men sånn kan en gå lenge dessverre...Men det kan starte fort også - umulig å si.

Skrevet

Huff.. Får prøve å leve normalt da.. Har tre dager igjen på jobb før perm.. Er vel vanlig dette da.. Takk for svar :-)

Skrevet

Ja det er nok vanlig.... Jeg hadde det sånn for tre uker siden. Har termin i morgen.

Skrevet

Huff ja.. Håper du får føder snart da!! Kjedelig med disse tulle riene eller hva det nå er.. :-)

Skrevet

Uff ja..... Har jo hatt kynnere og menssmerter siden, er sliten av det nå. Hadde jo aldri hørt om maserier,falskerier, modningsrier før jeg lese om det her inne. Trodde heller ikke det hele kunne stoppe opp når det var i gang! Så det var skuffende ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...