Gå til innhold

Andre med syke barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er blit syk for første gang i sitt liv 10.5mnd gammel. Har feber og hoste og rennende nese stakkar...

Noen som vet hvor lenge det ca det ligger i kroppen. Vi reiser til syden på fredag, så håper han blir frisk til det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini har akkurat det samme som din,så er tydelig at noe går,ser det er en del med de samme symptomene.

Gutten vår begynte å hoste litt forrige mandag,på torsdag ble hosten kraftigere og snørrete.

På fredag kom feberen på kvelden og hadde feber lørdag - og søndag kveld og.

Vet desverre ikke hvor lenge sånt varer,men det kan vel variere.

Min er i helt fin form,så har ikke vært hos legen enda.

Skrevet

Har heller ikke vært hos lege. Det begynte jo i går, og han virker i grei form, bare litt ekstra trøtt og kosen..

Får se det litt an og heller ta en tur til legen dagen før vi reiser for å være sikker...

Skrevet

lille tuppen her er også syk stakkar. har ørebetennelse. var hos legen fredag.han var så flink! har gitt han varm solbær saft og kjeks som litt ekstra trøst,det syns han var så godt:)

Skrevet

Ja det er viktig med trøst når man er syk. Det er det jeg husker best fra jeg var liten.. Var nesten litt gøy å være syk:O)

Skrevet

Ja, hær har det gått i rennanes næse sia torsdag. E vældi forkjølt å i dag bynte han å hoste..Men heldigvis ingen feber :-) E i fin form ellers, bare litt grinat...Første gang han e syk å han e snart 10 mnd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...