Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har en topp som er ganske lang.. ( tunikaaktig) Pleier og bruke den med en fast jakke over..Sammen er det knallfint.., men tunikaen er ganske utringet.. Dvs V eller oval formet.. på en måte så den går langs bh`\en.. Men jeg har ikke akkurat så mye pupper.., så blir ikke så mye kløft på en måte.. Ikke så vulgært.. Blir det for dumt og bruke det på et jobbintervju??? =)
Mille** Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jeg syns dyp utrigning er et neinei på jobbintervju. ;o)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Vel, spørs hvor man skal søke jobb spørr du meg. Første inntrykk er ALT. Jeg hadde aldri gått på et intervju i en dypt utringet topp.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Det er i klesbutikk.. Aldri brukt utrigning i jobbintervju for ikke syntes at det har passet seg.. men den toppen er utringet uten og være det på en måte.. Sikkert pga den jakken jeg har over eller noe.. får se hva jeg gjør..
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Ok, da kan det nok gå. I en klesbutikk så krever de gjerne at folk holder seg litt "up to date". Så er dette klær som er av sessongen så bruk dem, er det fjorårets så spander på deg noen nye :-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2008 Ja antrekket vil bli en svart slim fit bukse.. men denne tunikaen og en bomullsgenser over.. Tunikaen er litt lenger enn bomullsjakken, samme fargene...grønnlige utforminger nederst på tunikaen og grønnlig jakke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå