Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Er konstant iskald på magen. Bygger meg vel opp et sinnsykt fettlag nå :-( Er det noen andre om er kald på magen??
Krusemynthe Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jeg... Men jeg har alltid hatt et fattlag rundt magen :-) Det hjelper vel heller ikke på blodgjennomstrømningen at jeg har et stort arr tvers over hele magen - fra hoftekam til hoftekam. Det er ikke verre enn at man lever med det, men det er litt frutrerende for mannen min når han vil kose med magen, og jeg "sutrer" for at det blir så kaldt når han tar opp genseren...
schackt Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Er også kaldere enn vanlig på magen! Babyen reagerer ofte hvis jeg har strøket den/magen en stund og tar bort hånden, da blir det liv der inne. Han roer seg hvis jeg legger hånden tilbake. Har kjøpt en olje som blir varm når man stryker den mot huden (body shop)! Lukter kjempegodt, lindrer tørr kløete hud og samtidig gir den babyen din og deg en varmende kosestund sammen!!!
Swana Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jepp...vi er nok flere ja, er langt kaldere på magen enn på kroppen ellers... Snedig! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå