Gå til innhold

Kald på magen!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er konstant iskald på magen. Bygger meg vel opp et sinnsykt fettlag nå :-( Er det noen andre om er kald på magen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg...

Men jeg har alltid hatt et fattlag rundt magen :-)

Det hjelper vel heller ikke på blodgjennomstrømningen at jeg har et stort arr tvers over hele magen - fra hoftekam til hoftekam.

 

Det er ikke verre enn at man lever med det, men det er litt frutrerende for mannen min når han vil kose med magen, og jeg "sutrer" for at det blir så kaldt når han tar opp genseren...

 

 

Skrevet

Er også kaldere enn vanlig på magen! Babyen reagerer ofte hvis jeg har strøket den/magen en stund og tar bort hånden, da blir det liv der inne. Han roer seg hvis jeg legger hånden tilbake. Har kjøpt en olje som blir varm når man stryker den mot huden (body shop)! Lukter kjempegodt, lindrer tørr kløete hud og samtidig gir den babyen din og deg en varmende kosestund sammen!!!

Skrevet

Jepp...vi er nok flere ja, er langt kaldere på magen enn på kroppen ellers... Snedig! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...