Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forsøkt dette på små barn (rundt 1 år)

Har det hatt effekt? Hjelper det bare i innsovningen eller hele natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det skal gis til barn under 3 år... er det ikke alkohol i det å a....?

Skrevet

ang alkoholinnholdet, så er det ikke mer i en dose avena enn i en moden banan, har ikke prøvd det, men solgte det da jeg jobba i helsekosten! hjelper nok mest i innsovninga, siden den er beroligende.

Skrevet

hehe,så mye!! si fra hvis noen prøver det a.. sliter her i huset å..

Skrevet

Snakket med hun på helsekosten, og de anbefalte det til små barn.

Her sliter vi ikke med innsovning, og de sover godt frem til ca midnatt, men da begynner ofte tullet...

Får kjøpe det og prøve - kostet jo bare en drøy hundrelapp.

Skrevet

Jeg har prøvd det på mellomste mann i huset. Vi slet med både innsovning og sammenhengene søvn på han en periode. Husker ikke nøyaktig hvor gammel han var når vi prøvde det, men det var iallefall før han fylte året. Vår erfaring var at det funket, ikke helt 100% men godt nok. Han sovnet lettere og sov hele natten. hadde fremdeles noen netter der det var litt tull, men kunne ikke sammenligne det med sånn det var før vi prøvde. Var andre i vennekretsen som også prøvde det, med god erfaring der også.

Det lukter og smaker skikkelig ærk, men er jo bare snakk om noen få dråper som du blander sammen med vann eller saft.

Anbefaler det jeg iallefall, begynner vesla å bli urolig når hun vokser seg litt mer til så blir det vel kjøpt inn igjenn her =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...