Gå til innhold

Bryllup- Hvaville dere gjort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her.. Er blitt invitert muntlig og over msn til et bryllup nå i midten av februar, men saken er det at jeg ikke har fått invitasjon i posten. Vet at bruden har skrevet den, det har hun sagt, men har og sagt at hun ikke har fått postet den pga hun ikke hadde penger til frimerke. Dette er nå snart 14 dager siden. Vet når de skal være i kirken- thats it. Saken er og at det er midt i uken dette bryllupet skal være, så er ganske avhenging å finne barnevakt tidlig.

Har på en måte sagt at jeg kanskje kommer, men vil jo gjerne ha en invitasjon og vite hva som skjer. Har heller ikke hørt noe mer fra henne.Lurer derfor på om jeg bare skal dra i kirken, levere gaven også gå hjem eller bare rett ettersom jeg ikke har barnevakt pr dagsdato.

Hva sier dere jenter?? Er jeg invitert? Hadde dere gått?? Jeg er gangske i stuss.. føler liksom meg "ikke invitert" ved å ikke ha fått invitasjon, Føler jeg bør vite litt mer hva som skjer, hvor de skal ha det, hva jeg er invitert til, kun kaffe eller hele greiene..

Så det jeg har konkudert med er at jeg var invitert, men nå ikke invitert..

Ønsker å høre dine synspunkt om saken. Hva hadde du gjort osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke råd til frimerke??????

Når man skal ha bryllup bør man ha råd til å invitere gjestene også.

Hadde ikke gått.

Skrevet

I og med hun har på sitt vis invitert deg til bryllup kjenner du vel bruden eller? Ta en tfl liksom og spør om det du lurer på:)

Skrevet

Snakker med hun på msn og spør hvordan det går med planleggingen osv. Hun svarer da,men ikke noe mer om jeg er invitert eller ikke.. Dvs, hun har ikke penger til frimerke sa hun og det er 14 dager siden. Hva med typen. Tenker liksom at dersom hun vil ha meg der,så hadde hun funnet de 6 kr det koster å poste et brev. Å ta en tlf vil jeg ikke. Føler at det blir på en måte å trenge meg på dersom hun har ombestemt seg. Kunne jo ha sendt meg en mail med detaljene om hun ikke hadde penger til frimerke... og synest det var litt rar at hun ikke har råd, når hun/de har råd til et bryllup og jeg vet hun har vært på byn i tillegg etter hun sa hun ikke hadde penger til frimerke..

Så, kom med flere synspunkt jenter...

Skrevet

hadde i utgpnkt ikke gått, og sett om hun tok kontakt

ville evt fisket litt

Skrevet

hmmm, ville tatt en tlf til henne, fisket litt. Får mere ut av det enn å snakke med henne på msn. Hvis hun da ikke inviterer deg/insisterer på at du må komme - hadde jeg aldri i verden gått. Ikke råd til frimerke..........WHAT? Da har de fader ikke råd til å gifte seg heller.

De må jo også ha svar fra gjestene om de kommer eller ikke, for pådekning o.l. Virker småfjernt det opplegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...