Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Tror jeg blir gal snart... (... (noen vil vel påstå at jeg allerede er det, men;o) Som enkelte kanskje har fått med seg, fjernet jeg livmora mi for 14 dager siden. Alt gikk grei og jeg kom hjem torsdagen etter. Men på onsdag, for 5 dager siden begynte jeg å klø.... Og klø og klø og klø. Fant ut fredag kveld at jeg hadde fått elveblest... Pjuk. Og det er ikke noe godt! I går kveld, etter jeg hadde lagt meg, følte jeg at jeg hovna opp i halsen. Etterhvert følte jeg det gikk i tunge og lepper... Ringte legevakta og fikk beskjed om å ta en drosje ned. Kunne ikke kjøre selv, og gubben måte jo være hos ungene. Fikk 2 sprøyter der nede, så det gikk greit. Fikk og mer medisin..*sukk* Kom meg hjem etterhvert da... Om ikke det var nok, så begynte midi å spy, like etter at jeg kom hjem... *dobbelsukk* Sliten nå ja...
litakine og Theodor Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 ta for gguds skyld vare på kvitteringer, så du får samlet til frikort
BettyBoob Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 oi, du fikk en skikkelig allergisk reaksjon på noe du! Uff, ønsker deg god bedring
Northernlights Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Oi! Trodde ikke det var så dyrt i Norge!!?? Spar kvitteringer,for du er langt på vei til å få frikort.Heldigvis er det tidlig på året,så det klarer du sikkert. God bedring,og klem fra meg til deg!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Norge er et dyrt land... Skal få meg frikort ja... Går bra her nå da, men merker at det sliter... Lurer på å spør sjaman om hun kan finne helsen min ;o) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå