Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 er det da helt sikkert at det er han du hadde sex med først er den da som er faren om du blir gravid???
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Nei, det er det ikke. Bare en dna-test kan vise hvem som er faren da.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 nei. det kan komme veldig ann på. både på sædkvalitet og fruktbarhet.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Godt å høre, DNA test på den ene vil bli tatt i morgen. Håper svaret blir det vi vil da så en slippe noe mer DNA testing.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Ja, du får ha lykke til, håper at det går slik du ønsker!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Tusen takk. Da er det bare å vente en 14 dagers tid, så kommer svaret som enten gjør livet mitt bedre eller dårligere. Til mitt forsvar,eller ikke forsvar fylla er aldir noen unnskylding men jeg var så borte vekk at jeg ærlig talt ikke vet om at jeg har hatt sex med han som ennå ikke er blitt testet. Det demrer ikke for meg en gang, å jeg skjønner ikke hvordan det skal ha kunne skjedd. Så jeg håper dette bare er løgn fra hans side, at han sier det for å "skryte" jeg føler meg skikkelig teit om det er han som er faren Tenk å vente barn med en du har hatt sex med uten å vite det da ((((( Nei, gleder meg til svaret foreligger å jeg håper det er det svaret jeg vil ha.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Kjenner meg igjen der ja! Bare at fyren jeg våkna opp med sa vi IKKE hadde hatt sex. Husker at vi tafsa og rota, han hadde utløsning, men det var utenfor. Og husker ikke at han var i meg. Men jeg tar en test for å være sikker. Har du tatt privat? Lurer litt på hvor lang tid det tar hvis staten ordner det. Synes liksom 9 mndr er lenge nok å vente...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Hadde ikke sex med 2 på samme kveld da. sammen med han ene, han dumpa meg, og helga etter dro jeg på grisefylla... Men ikke noe gøy uansett..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Har ikke tatt testen privat nei, tatt den gjennom nav for da slippe vi å betale. Tar ikke så himla lang tid gjennom NAV altså
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 har du fått svar allerede? har hørt det kan ta mndr med nav jeg...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 kan ta alt fra 2 uker til 4 uker å få svar ja.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Ikke lenger? Da er det jo greit.. Trenger ikke å betale masse da, bortkasta penger!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 Så absolutt, har masse annet å bruke pengene på når man får en liten en i hus.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #15 Skrevet 5. februar 2008 Det er veldig sant! har du tatt en test, og hvis det, tok det lang tid før du fikk svar?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #16 Skrevet 6. februar 2008 å visst du da hadde ventet 2 egget tvillinger så er det i teorien mulig at de kan være far til hver sin tvilling hehe..så ingen garanti for den første er far til barnet nei..
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #17 Skrevet 6. februar 2008 Det er umulig å si hvem som er faren om en har sex med to stk på samme dag, uavhengig om en får tvillinger eller ikke.. Hvert 400. tvillingpar har forresten forskjellige fedre.. Litt rart å tenke på da..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #19 Skrevet 11. februar 2008 Godt å høre at du tester det, så ikke det er noe forvirring eller vonde følelser for barnet. Vet en som var far i to år, før det viste seg at det ikke var ham... Vondt for store og små det... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå