Gå til innhold

Sjaman

Mormor Tralle Tone Troll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du kan spå, men kan du også "se" hvor ting befinner seg? har forlagt bilnøkleme mine, og det koster 3.500,- å få nye. Kan du se hvor de kan være?

Takknemlig for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk alle jakker som henger i skap....lommene...og se i noen svarte sko som står under...lykke til

Skrevet

Takk, skal sjekke det med en gang!

Skrevet

si fra om du finner dem da :)

Skrevet

Sukk. Nei desverre. de var ikke der heller. Har ikke så mange jakker som henger i skap. Men har lett i alle jakkene som henger i gangen og i skapet og i alle skoene i gang, på vaskerom, på trappa, støvler... Har lett OVERALT. Tom i kjøleskap og fryser!

Skrevet

ok få fdatoen din skal jeg konsentrere meg...og se om jeg får frem andre gjenstnader som ligger i nærheten

Skrevet

150166

Tusen takk for at du prøver å hjelpe. Du er virkelig en knupp!

Skrevet

ser et vindu med to sprosser i kryss og en laang vase av noe slag...sylinderformet greie...

lykke til

Skrevet

hmm, tenke og gruble. Kun i ytterdøre vi har sprosser. Står jo ikk eno slags vasegreier der. Begynne jo faktisk å lure på om noen kan ha fått med seg nøklene ved en feiltakelse.. Hadde besøk i den tiden de forsvant. Men kan jo ikke bare ringe å spørre om vedkommende tok bilnøklan?

Står jo en metallting ute på trappa, sylinderformet metallrør, del til fjøsinnredninga. Kan det være det du ser, den står ved siden av ytterdøra? men nøklene var ikke oppi der heller og ikke under. Sendte guttonen under trappa for å se om de kunne ligge under der, men niks. Uff, er så fortvilet, har jo et sett reservenøkla, men enn viss vi mister de også da???

Skrevet

Du ser ikke noe mer da? Flere holdepunkter. Er rimelig deppa pga dette. Har jo endevendt huset føler jeg, og uten å finne nøklene. Å gubben er sur pga jeg har mista nøklene. Han venter bare på at reservenøkkel også blir borte, da sitter vi her med ny bil uten nøkler

Pokkers ammetåke som gjør at jeg roter sånn!

Lykke til med hvalpen forresten. Er det en Golden retriver? Mener jeg var borti at det var en retriver du skulle få? Hadde en deilig golden som barn! Herlig rase. Nå ahr vi 3 border collier. Gjeterhunder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...