Gå til innhold

5 mnd - synes ikke det har blitt noe lettere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 5 måneder og hyler hver gang jeg bare forlater rommet. Får ikke pusset tennene, ryddet på kjøkkenet, hva som helst, uten å høre hyling fra stua. Frokost må skje med han på fanget, han vil ikke ligge i lekegrinden, han hyler med en gang jeg legger han ned. Begynner å bli litt smågal her. Jeg synes ikke at det er noe lettere enn for 2 måneder siden. Alle sier at det blir lettere og lettere, men jeg synes ikke det. Tålmådigheten min begynner å gå tom, selv om jeg skulle ønske at jeg kunne være en kjempetålmodig mamma. Stakkars gutten, det er ikke hans feil at han er baby og vil ha mammaen sin i nærheten. Men, jeg blir ganske så frustrert når jeg ikke får gjort NOE som helst uten at han klager, sutrer og hyler....hjelp!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min er helt lik. han er litt over 6 mnd. han ligger minimalt på gulvet, begynner å grine etter 5 min selv om jeg sitter på stua. håper det blir bedre når han begynner å krabbe, men det kan jo drøye. jeg er ofte både lei og utslitt. skulle så gjerne hatt et skinnende hus og middag på bordet når mannen min kommr hjem. men isteden så går jeg her med en sutrende baby på armen.

har ikke noengode råd. ville bare si at du ikke er alene.

Skrevet

Takk for svar! Er bare redd at det kommer til å bli ENDA vanskeligere når han begynner å krabbe eller gå. Da må jeg passe på absolutt hele tiden! Ja ja, det var visst ikke lett det der med å få barn ;-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...