tesseliten Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg tar Folat,men er det noe mer jeg burde ta? er ikke mer enn 6 uker på vei.
tesseliten Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Tusen Takk:) Da blir det nok piller gitt, klarer ikke å ta tran:(
HøstBaby <3 Elias Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jeg fikk beskjed av jordmor at multivitamin er nok ingen dum ide Så du kan jo ta trankapsler med alle vitaminer i, eller kjøpe multivitamin tabletter på apotek
Kathy+Oktoberjente Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg tar kosttilskuddet "Gravid" som det er reklame for her på siden.. i tillegg til tran-kapsler
tesseliten Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 var på den butikken "life" og kjøte Spektro multi-vita-min med jern og sånn. den er vel fin?
lana<3 Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Jeg går også på gra vitaminet som de har reklame for her inne..og møllers tyggekapsler som de reklamerer for...eneste trankapslen jeg ikke gulper/raper av..og raper jeg, smaker det bare søtt...syns de der kapslene er noen rene mirakler.... det er veldig greit å ta multivitaminer for da får du alle vitaminene og mineralene kroppen trenger....man trenger mer av alt i svangerskapet vettu:)
tesseliten Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2008 Da er det bare å knaske piller i vei..
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Tar folat og tran, og spiser veldig dynt og ballansert så får i meg resten av vitaminene og mineralene gjennom matinntak. Om man kaster opp mye er det nok smart med mer vitaminer også!
Kjærlighet <3 Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 tar folat og omega tre...litt b-vitaminer når jeg husker det....:-)
tesseliten Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2008 kjøpte sånne med jern og sånn også jeg:) så det blir litt vitaminer nå ja:) bedre det enn å ikke ta noe.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Har forresten hørt at man må passe på å ikke få for mye A-vitamin, noen som vet noe om dette?
ORWF Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har også hørt d av en må passe på å ikke få for mye A og D vitamin.. Er ikke så bra.. Vet ikke hvorfor! Hvis en f. eks tar multi og tran, blir d for mye, da må en kjøpe multivitamin uten A og D vitamin og d finnes jo! Eller ta tran perler..(som er uten A/D vitamin) Noen vitaminer som f. eks c-vitamin er vannløslig og d kan en ta masse av for d skiller bare kroppen ut, og d som er for mye ender i urinen.. Men mener altså at A og D er noe man ikke skal ha for mye av?? Noen flere som vet HVORFOR?
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 En venninne av meg måtte ta flere tester fordi hun hadde tatt for mye A-vitamin i følge legen. Hun hadde pumpet i seg vitaminer og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå