Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Ha en flott dag! Slår spådommen til så blir det bra folksomt her *kremt*..hehe... Får håpe tallet 7 var for familien totalt og ikke antall barn ;-) Hehehe...
Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jepp håper det for dere og hihi... Men jeg tror vi to ikke er ferdigsnakket ennå...vi har noe felles som skal gjøre at vi skal bli bedre kjent men vet ennå ikke hva det er... Har lagt merke til nicket ditt i noen uker nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå