Kanutte og prinsen Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har masser av sånne små blomsterfluer inne hos oss, og blir snart sprø! Har prøvd å vanne plantene med grønnsåpevann, men det hjelper tydeligvis ikke.... Noen som har tips??? De har vært her i flere mnd nå, så de driver tydeligvis storproduksjon et eller annet sted.... har helst ikke lyst til å kaste ut alle plantene mine heller.
Torpekjærringa Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Eddik & zalo 50/50 i et glass skal ta knekken på de har jeg hørt !
Lille Filur Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 salmiakk tar kverken på de. Blomstene tåler det. Finnes piller på blomsterbutikken du kan stikke i jorda også.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Stikk fyrstikker nedi jorden med svovelen opp.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Tipeset oppforbi her funker ja, tok ikke alt hos meg d, så jeg kjøpte fluetape til vinduene også, d tok en del, gikk vel en uke før de var vekk. brukte begge deler da. Tapen kjøpte jeg på europris
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Edikk og zalo funka kjempe bra heime, blei kvitt alle. Må bare la det stå og skifte blandinga etter eit par dagar. Tenkte på det her om dagen at eg ikkje hadde hatt det på lenge nå. Pass på matavfallet at det blir kasta ofte og at det ikkje ligger bananer som råttnar nokon plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå