Gå til innhold

noen som skal ha skip hop dash stelleveske ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt den er bra, men kanskje noen andre som er bedre ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt den, men ikke prøvd den da ... Alle jeg har hørt om er ihvertfall superfornøyde ;-)

Skrevet

Samme her:-)

Akkurat nå står den ferdig pakket til å ta med på føden,

med klær til lillegutt oppi:-)

Men den virker veldig praktisk og grei!

Skrevet

Ser fin ut i butikken i alle fall! :) Jeg tror likevel jeg ender med å kjøpe en av Ju Ju Be sine - på nett. Ser veldig praktisk ut, og har flere fine mønstre!

Skrevet

Jeg har den og den er i bruk nå og jeg er kjempefornøyd og anbefaler den på det sterkeste! Den har også 'våtrom' noe ikke alle vesker har :-)

Også er den kjempefin da :-))

Skrevet

Våtrom? Kan jeg spørre hva det er?

Har denne vesken selv, men virkelig ikke tenkt på at det er våtrom- eller hva det kan brukes til.

Mega praktisk veske, er ikke tatt i bruk her enda - men kjenner flere som skryter av den...

Skrevet

Sambo skal bestille den idag =) Har ei stelleveske fra før, som jeg ikke liker så godt. Har hørt så masse bra om denne, så da prøver vi den. Synes også den ser kjempeflott ut :-) Bestiller fra kiwikid. Håper jeg slipper tollen :o)

Skrevet

har sånn til storesøster og er kjempefornøyd:o)

bestillte den i sin tid på alexi.no ;o)

Skrevet

Du slipper toll ja, om du bestiller på kiwi-kid:-)

De skriver på pakken at det er gave.

Så stelleveske + porto er halve prisen av det den koster her i Norge!

Skrevet

Våtrom er et rom der man kan ha våte klær(tissa igjennom, gulpa ut osv) og brukte bleier og eks våtservietter som man ikke kan kaste der man er, uten at resten av tingene i veska blir våte :-)

Skrevet

Dere som har bestilt eller skal bestille fra kiwikid, hva betaler dere? Er det euro eller dollar? Og sist men ikke minst, hva er adressen? Syns veska ser kjempefin ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...