Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg tør aldri helt å tro at alt er bare bra i magen. Før hver svangerskapskontroll stålsetter jeg meg for eventuelle beskjeder om at ting kanskje ikke er som de skal. Man leser så mye rart, om babyer som plutselig dør i magen uten at mor merker noen ting før en eventuell kontroll, og man blir kanskje ekstra påvirka av dette når man er hormonell. Og det verste er at jeg overhodet ikke er noen person som bekymrer meg noe særlig til vanlig! Leser her inne om folk som kjenner liv hele tiden, og som har kjent det tidlig. Kjenner liv jeg også, og føler alltid en utrolig lettelse når jeg kjenner bevegelser i magen. Men det virker som jeg kjenner lite i forhold til de fleste her inne. Er 24 uker nå. At det går ann å bekymre seg så mye når man ikke har hatt noen som helst problemer eller komplikasjoner i svangerskapet. Håper jeg ikke bikker over til å bli helt hysterisk Hjertesukk fra meg...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Å nei å nei, ingenting å bekymre deg for! Folk overdriver ofte når de sier de kjenner mye liv - det er alt etter hva de har kjent før. Da jeg kjente ett spark i uke 18 ble jeg kjempeglad. Noen dager etterpå kjente jeg 4 spark på en dag, og det var jo "kjempemye". Så gikk det lenge til neste gang! Heller ikke rart at du ikke kjenner så mye liv der nå, for nå har det plutselig blitt trangt der inne. Og også kan det jo hende morkaka ligger framfor. Ingen verdens ting å bekymre deg for
mamma til 3 englebarn Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 HEI. Jeg vet hvordan du har det, og jeg blir snart gal av dette her med spark! Jeg kjenner spark tydelig en dag og så kan det gå mange dager som der ikke er antydning... Bestillte meg egen doppler for å høre hjertelyden når det blir for ille. Sikkert hysterisk, men hvis det kan hjelpe meg til å nyte svangerskapet mer synes jeg det er vedt et forsøk. Var ikke dyr heller. 384 kr på ebay.
2 fine små Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Helt enig, vi maa heller backe hverandre opp paa at det er normalt aa ikke kjenne liv hele tiden saa tidlig. Jeg kan godt ha to dager uten aa kjenne noe, og klart det sniker seg inn en "liten teit tanke" om bekymring, men det VET jo hodet mitt er bare tull.... =o) Og som du sier, du har ikke en plage, og det er jo straalende! Alt er nok vel og du har nok egentlig ingenting aa bekymre deg for.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Ååå det vil jeg også kjøp!! Hva heter det? Hva koster det i norske nettbutikker?
mamma til 3 englebarn Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har ikke sett etter den i norske nettbutikker, for alle jeg har sett kjøpt det her inne har kjøpt på ebay. Det er en fra danmark men den koster 17oo.
Nr3påG3jenter:) Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 http://www.storkhjalp.com/ Jeg har en sån en, virker veldig bra!!! 700 svenska kr kostet den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå