Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig ringte mora til ei venninne i klassen til dattera mi og sa at ho ikke skulle på skolen i dag fordi ho kasta opp i natt. Dattera mi hadde besøk av venninna si i går og på lørdag, så nå kan vi i verste fall ha fått omgangssyke-smitte i huset. Jeg håper vi slipper! Jeg skal fjerne alle kosedyrene for sikkerhets skyld slik barna mine ikke kaster opp på alle kosedyrene og dokkene hvis de skulle kaste opp om natta. Hele denne uka kommer jeg nå til å gå og være veldig spent.

Heldigvis har jeg kjøpt ingefærkapsler mot kvalme, jeg tok en forebyggende i dag tidlig etter at jeg fikk telefonen. Jeg kommer til å ta sånne kapsler i håp om å kunne forebygge at jeg også må kaste opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enda et spy innlegg fra deg >:P

Skrevet

Du er sinnsyk syk du!! Stakkars barn!!

Skrevet

Herregud!!! Du gir deg ikke......

Skrevet

Hva er dette for noe egentlig? Noe jeg ikke har fått med meg tydeligvis.

Skrevet

Kroppen til barna dine og deg selv også trenger å få lov til å være syk,også omgangssyken..det er noe som mååå ut av systemet innimellom...tror ikke det hjelper å forebygge så mye hvis det er et mage virus som går!!!! Enig at det er helt pyton,men blir man smittet så blir man smittet! Fjerne alle kosedyr og dukker???? Stakkars barna da,de forstår jo ikke helt hensikten med det da!!

Skrevet

Kan ikke du få lagt deg og barna dine inn i en steril boble en gang for alle da??

Skrevet

Jaså, du foreslår steril boble. Michael Jackson hadde for seg en stund at han skulle sove i steril lukket spesialseng fordi han ville unngå smitte for å bli eldgammel. Om dette var sant eller rykter, vet jeg ikke.

Skrevet

Nei, du får ta kontakt med han og høre hvor du kan få deg en da vet du.

Skrevet

hahahahahahahahaha........

Skrevet

Desverre trenger hun ikke bli innlgt i en steril boble, det holder lenge med å BLI INNLAGT

Skrevet

Tihihihi.... Jeg googla nicket hennes i stad og da fant jeg mye rart, gitt ;-). Underholdende lesning -tydelig at nøffemor er SYKT opptatt av sykdommer!!

Skrevet

Ber du dine barns klassekamerater om å ringe dere hver gang de er syke så du kan forbrede deg??

Skrevet

Nei, jeg tør ikke ta tlf i frykt for basiller, hihihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...